Dažniausiai užduodami klausimai
Turite klausimą? Mes pasiruošę atsakyti! Toliau pateikiamas dažniausiai užduodamų klausimų sąrašas. Jei jame nėra jūsų klausimo, susisiekite su mumis per kontaktų puslapį.
Kaip pateikti užsakymą?
Jei jums reikia išsamių nurodymų, kaip pateikti užsakymą „Sportisimo“ parduotuvėje, eikite į skyrių „Kontaktai”, kuriame rasite visą reikiamą informaciją.
Kaip naudoti nuolaidos kodą?
Jei norite naudoti nuolaidos kodą „Sportisimo“ parduotuvėje, turite būti prisijungęs vartotojas. Pridėti produktus į savo krepšelį, ir tada paspausti Eiti į kasą mygtuką. Užsakymo santraukoje dešinėje pusėje, žemiau mokėtinos sumos, rasite parinktį Turiu nuolaidos kodą. Paspaudus, atsidarys langelis, kuriame galėsite įklijuoti nuolaidos kodą. Oranžinė rodyklė šalia aktyvuoja nuolaidos kodą. Paspaudus šį mygtuką, suma užsakymo suvestinėje turėtų būti sumažinta.
Nuolaidos kodas nėra derinamas su kitomis akcijomis (neaktyvuoja nuolaidų produktams su nuolaida).
Kodėl negaliu pridėti produkto į savo krepšelį?
Norint teisingai įdėti gaminį į krepšelį, jo dydis turi būti pasirinktas iš sąrašo (tai taip pat taikoma žymėjimui „OS”, kuris reiškia vieno dydžio gaminius).
Koks yra užsakymo pristatymo laikas?
Užsakymai „Sportisimo“ parduotuvėje išsiunčiami per 24 valandas darbo dienomis nuo mokėjimo įtraukimo į apskaitą laiko. Per šį laiką užsakymai paruošiami išsiuntimui ir perduodami kurjeriui, kad juos pristatytų.
Kurjerių kompanija informuos Jus el. paštu ir/ar telefonu apie numatomą pristatymo datą. Galite lengvai nustatyti savo siuntinio vietą ir sekti pristatymo metu.
Kokie yra pristatymo būdai?
Informaciją apie pristatymo galimybes ir išlaidas galite rasti „Sportano“ parduotuvėje spustelėję čia.
Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą?
Prie kiekvieno „Sportisimo“ parduotuvės užsakymo pridedama elektroninė sąskaita faktūra. Mes siunčiame jį kaip priedą el. laiške, patvirtinančiame užsakymą.
Prisijungę vartotojai turi galimybę gauti sąskaitą faktūrą iš vartotojo paskyros. Norėdami tai padaryti, prisijunkite prie savo paskyros, eikite į skirtuką Užsakymai, tada spustelėkite Sąskaitos faktūros laukelį.
Elektroninė sąskaita faktūra nėra tokia pati kaip PVM sąskaita faktūra (žr. toliau pateiktą klausimą).
Ar galiu pateikti užsakymą telefonu ar el. paštu?
Ne, užsakymus reikia pateikti per Sportisimo.lt int. svetainę. Spustelėkite čia ir sužinokite, kaip žingsnis po žingsnio pateikti užsakymą.
Kaip galiu sekti savo siuntą?
Informaciją apie tai, kaip sekti siuntą, galite rasti čia.
Ar galiu pakeisti pristatymo adresą, kai siuntinys yra jau išsiųstas?
Jei norite pakeisti pristatymo adresą, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi.
Po užsakymo pristatymo kurjerių kompanijai pristatymo adreso keitimas galimas per vežėjo interneto svetainę.
Ką daryti, jei PayU mokėjimas nepavyksta?
Jei dėl kokių nors priežasčių mokėjimas per PayU nepavyksta, per pusvalandį į jūsų el. pašto adresą turėtų būti išsiųsta nuoroda atnaujinti mokėjimą. Jei negaunate nuorodos arba jei turite kokių nors papildomų sunkumų atliekant mokėjimą, kreipkitės į Klientų aptarnavimo skyrių.
Turite klausimą?
Mes pasiruošę atsakyti! Toliau pateikiamas dažniausiai užduodamų klausimų sąrašas. Jei jame nėra jūsų klausimo, susisiekite su mumis per kontaktų puslapį.